Virtuální detox

K tomuhle tématu jsem došla celkem náhle. Vlastně se k němu schylovalo už dlouho. Vyeskalovalo to rozhovorem s jednou mou známou, která v rámci studia psychologie s kolegy z ročníku startuje projekt Týden bez sociálních sítí. V praxi to znamená 7 dní jen na telefonu, esemeskách a e-mailu. Dokonce se prej nepočítaj ani pirátský appky. Docela masakr. Aspoň, že Spotify a Netflix jsou dovolený. Každopádně rozhodla jsem se to prubnout, protože si myslím, že na sockách přece jen trávím dost času a s mnoha lidmi je používám jako hlavní komunikátor.

Po vyplnění dotazníku jsem napsala e-mail s ohlášením data svého experimentu a děj se vůle páně. Ještě, že psaní blogu, kterej nikdo nečte, NENÍ sociální síť :D Ha ha ha... ten se mi poved.


Není to ale jediný experiment kterýho se aktivně účastním. Mám teď holt takový zvědavý období (anebo dobrovolnický, težko říct). Anebo třeba chci přispět vědeckýmu poznání taky jednou z tý druhý strany. Ze strany testovaného subjektu. Uff to zní hustě. Každopádně to bude ještě hustý. Moje milý socky, jak to bez vás přežiju? Až to bude aktuální, přidám edit :)


*****


Tak jsem ten týden přežila a víte co? Nestalo se vůbec nic. Je teda fakt, že jsem si trochu záměrně zvolila 7 dní počínaje 30.12., protože jem tušila, že to bude poněkud volnější období, ale stejně. Novoroční zprávy na všech možných sítích jsem si přečetla holt s týdenním zpožděním. A na fb jsem hodila status, že budu týden offline. Trochu jsem si přála, že to někoho zaujme a bude se chtít taky zúčastnit. Jediný, komu to nejspíš přišlo cool, byl tradičně Hans a dokonce si vyžádal kontakt na lidi pořádající ten výzkum, ale jak to v jeho případě dopadlo nevim. Každopádně mně týden bez socek ukázal, že to zvládám překvapivě v pohodě. Pokud s tim někdo měl problém, tak lidi, co se mi snažili psát a nedopsali se.


Komentáře

Milujete